שרשרת מגן דוד כסף אמיתי

 

על המשמעות של שרשרת עם מגן דוד כסף לגבר

שרשרת מגן דוד כסף לגבר הייתה ועודנה מסוגי השרשראות היותר מבוקשים בקרב גברים. באתר המצליח של המותג BLACK MONAL תהנו ממבחר עשיר ואיכותי של דגמי שרשרת מגן דוד מכסף אמיתי לגברים. המבחר כולל למשל שרשרת כסף לגבר מגן דוד עגול על רקע שחור או על רקע פנינה, מעוצב עם חיתוכי לייזר ומשובץ עם זרקונים, וכן מגן דוד עם כיתוב של השם או עיצוב חי במרכזו, מגן דוד מרכבה תלת ממדי, מגן דוד מכסף מושחר, עם שיבוצים בלבן ושחור ועוד.

המשמעות של מגן דוד

מגן דוד הינו סמל יהודי ההולך אחורה בדורות עד לימי דוד המלך. מדובר בצורה של קסגרמה, עם כוכב שיש לו שישה קודקודים, המורכב משני משולשים שווי צלעות המונחים אחד על השני כשאחד פונה לכיוון אחר. לצורה זו מיוחסות משמעויות מיסטיות רבות. בזוהר צורת המשולש מיוחסת לקשר שבין התורה, הנשמה והשם והיותו כפול מעידה על חיבור לממד חיצוני ופנימי כאחד. כמו כן מייחסים לכל קודקוד במגן דוד תכונה של ספרה אחרת מעץ החיים. יתרה מכך, את כוחו של מגן הדוד הכירו גם תרבויות ודתות נוספות. למשל בבודהיזם מגן דוד הינו סמל להרמוניה, בהינדואיזם הוא מקושר למזל ושפע וביוגה מגן דוד מיוחס לצ’קרת הלב.

הזמנת שרשרת כסף לגבר מגן דוד

הזמנת שרשרת כסף לגבר מגן דוד מעוררת השראה מוצעת און ליין ישירות דרך האתר המתקדם שלנו. כמו כן להזמנת שרשרת מגן דוד ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות שלנו באשדוד או צרו קשר עם BLACK MONAL בטלפון 050-6517867 או במייל  blackmonal.jewelry@gmail.com.

סגירת נגישות
לחצו כאן
שאלות? דברו איתנו!
Blackmonal.com
Black Monal
איך אפשר לעזור?