שרשרת כסף אמיתי לאישה

 

מבחר אופנתי של שרשראות לאישה כסף

מחפשים שרשראות לאישה מכסף שהינן מעוצבות, אופנתיות ואיכותיות? באתר המוביל של BLACK MONAL תמצאו מבחר עשיר של שרשראות לנשים עשויות מכסף סטרלינג 925, המוצעות במגוון רחב של דגמים ועיצובים  בין אם כשרשראות תליון, שרשראות צוקר, שרשראות עניבה, שרשראות כפולות ועוד.

  • שרשראות תליון- יש לנו מבחר שרשראות תליון מכסף עם עיצובים שונים של שרשרת ושל תליונים. כך למשל, תוכלו לבחור בשרשרת כסף 925 עם תליון עכשווי של עין קטנה ועדינה עם ריסים המשובצת באבני זרקון. כמו כן, אוהבות הים יוכלו לבחור בשרשרת עם תליון כוכב ים משובץ אבני זרקון. בנוסף תוכלו לבחור בשרשרת כסף ייחודית משובצת בזרקונים עם תליון כנפיים שבמרכזו טבעת, וכמחווה רומנטית שרשרת עם לב חלול מכסף משובץ בזרקונים יכולה בהחלט להתאים.
  • שרשראות צ’וקר- יש לנו מגוון שרשראות צ’וקר מכסף אופנתיות וצמודות לצוואר המוצעות עם שלל עיצובים ותליונים. כך למשל, תוכלו לבחור שרשרת כסף עם תליוני לב ושיבוצי זרקונים, או שרשרת צו’קר עם תליוני כוכבים קטנים וצבעוניי, וכן תוכלו למצוא שרשרת צ’וקר עם תליוני עגולים ודסקית כסף, ועוד.
  • שרשרת עניבה- שרשראות עניבה אופנתיות מכסף מחמיאות בייחוד למחשופים, מעוצבות בצורות שונות, למשל עם חמישה אלמנטים של מלבן, אליפסה, משולש וטיפה משובצים באבני זרקון לבן ואדום, או שרשרת עניבה משולבת בכוכבים משובצים בזרקונים.
  • שרשרת כפולה- למראה שכבות אופנתי מוצעות שרשראות כסף כפולות בעיצובים שונים, למשל עם שתי שורות של תליונים עגולים מעוטרים בזרקונים, שרשרת כפולה עם כוכבים שהשורה התחתונה מעוצבת כעניבה, ועוד.

הזמנת שרשראות לאישה כסף

הזמנת שרשראות לאישה מכסף מוצעת בקלות ישירות דרך האתר המאובטח שלנו. כמו כן להזמנת שרשרת ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות שלנו באשדוד או צרו קשר עם BLACK MONAL בטלפון 050-6517867 או במייל blackmonal.jewelry@gmail.com.

סגירת נגישות
לחצו כאן
שאלות? דברו איתנו!
Blackmonal.com
Black Monal
איך אפשר לעזור?